Monday, 2 May 2011

ice skating with my love yayang, luvly couple sya n ud n the sweetest ijaa. :)

1 mei hari tu, kitaorg "the gegurls with the 3 macho man" kua gi pyramid.. aku, jaja, caca, yaya, wawan, ud n arai.. :) sampai2 je mmg terus masuk ice skating,. seap buat member card lagi aww.. hehehehehe.. but yaya xmain coz dea pakai suar salah tema. katanya kalo jatuh, nampak basah n satu sebab yang paling kuat, lepas dr ice skating, dea nak pi tgok muvee ngn bf dea. so oklah, dea jadi photographer kitaorg hari tu. kejap kat atas, kejap kat bawah harimau sorg ni.. (aummmmmm). 
*nak tau sebab pe paggil harimau? nnt u'll tgok gmbr dea n u'll akan tau. hehehehehe.
kitaorg masuk ice skating pukul 2 sampai 3.30. first2 mmg excited giler, masuk dlm tmpat tu lagilah excited, bila dh kua, semua lenguh jew. ahhahahahaha. dh lah, malas nak cte panjang2, u'll tgok gmbr je oke.
















2 comments: