Sunday 17 April 2011

16 n 17 april.. :)

hari sabtu, masuk keje petang... then, b4 gi kje, kitaorg ronda2 kl dulu. sempat gak r gi jln tar ngan pc fair.
pergh, wa cakap luuuuu. bapak ramai org.. (pernah ke pc fair xde orang? ahakz... )
sesak giler babenggg. aku ngn yayang pusing2 kejap je, sebab ramai giler orang. lagipun, aku xde bnda nak beli pun kat pc fair. saja menggatal gi sn....

ahad :
pagi2 agy yayang dh smpai umh. plan asal, kua ngn dak tempoat kerja aku nak pi shopping tdung. tup tap, tup tap, pakwe dea nak pi pc fair, aduhhhh... dh r,kitaorg naik satu kte ngn dea, follow je r. (kalau aku tau nak gi pc fair, aku pakai kasut je. penat tau jln kat pc fair tu pakai heel) jalan punye jalan, lapar r plak.. makan kat foodcourt klcc. the, dlm pukul 4 balik. round2 kat shah alam jap.. then, dea dh anta kitaorg kat rumah, aku ngn yayang kua berdua. naik moto masing2. heehhehe.

gambar will upload soon oke. :)

No comments:

Post a Comment